info@performancequest.nl

 
 

Medewerker tevredenheid onderzoek

 

 

Wij helpen organisaties met het verbeteren van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.

Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.


In de praktijk betekent dit voor u  een hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.

 

 

 

  Dat een tevreden medewerker beter voor u klanten zorgt behoeft geen betoog. Hoe tevreden zijn uw medewerkers en wat zijn de belangrijkste drijfveren voor deze tevredenheid.

De medewerker tevredenheids onderzoeken van Performance Quest bieden inzicht in deze aspecten. Een aantal dimensies die hierin onder andere in meegenomen kunnen worden zijn:

  • Feedback van leidinggevende
  • Management stijlen van leidinggevende
  • Omgevingsbeoordeling
  • Wervingsproces
  • Redenen om andere betrekking te aanvaarden
  • Inwerkproces
  • Collegialiteit
  • Cultuur aspecten
  • Functie en taakinhoud
  • etcetera

In onderling overleg worden die onderdelen geselecteerd die voor uw situatie het meeste inzicht opleveren.