info@performancequest.nl

 
 

 

 

 

Wij helpen organisaties met het verbeteren van hun sales performance. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie van de klanten van onze opdrachtgevers. Wij maken hierbij gebruik van een mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.

Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.


In de praktijk betekent dit voor u  betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.



 

 

 

  De sales Performance scan......
....geeft direct inzicht in uw verkooporganisatie en het potentieel dat aanwezig is. Deze scan heeft zich in de praktijk bij grote en kleinere ondernemingen bewezen. Het geeft een objectieve en frisse kijk op uw verkooporganisatie.  Lees verder over de sales performance scan en vraag de uitgebreide documentatie aan.
 

Dat klanttevredenheid een belangrijk onderdeel is van de dagelijkse gang van zaken hoeft niet veel betoog. Veel kwaliteitsinitiatieven zoals TQM en Six Sigma stellen de klanten centraal. Veranderingen in de markt en de omgeving zorgen ervoor dat u continu de vinger aan de pols van uw klanten moet houden. Bij een niet tijdige aanpassing worden uw klanten minder loyaal . Zaak om regelmatig de tevredenheid van uw klanten te meten. Lees verder.

 









 




 

 

 

Veranderen de verwachtingen van uw klant?
Beslissingstijden lopen op en aankoopcriteria veranderen. Waar u vroeger te maken had met slechts een beperkt aantal mensen bij uw klanten, zijn er nu vaak meerdere mensen van diverse niveaus bij betrokken bij aankoopbeslissingen. Deze mensen hebben hun eigen afzonderlijke agenda en doelstelling en bekijken uw aanbod vanuit hun eigen perspectief. Uw klanten verwachten nu andere zaken. Klantenloyaliteit is niet meer vanzelfsprekend. Veranderingen in de omgeving zorgen ervoor dat u als onderneming mee moet veranderen om succesvol te blijven en zijn.