Loading...

Welk klant onderzoek is geschikt voor uw organisatie?

Afhankelijk van uw situatie bepalen we samen welke onderzoeksmethode de meest geëigende is.

Eén van de factoren hierbij is hoeveel tijd een klant bereid is te besteden aan een onderzoek. Dit in verhouding tot de relatie sterkte met uw organisatie. Geen klant en situatie is immers gelijk. Een andere bepalende factor voor de keuze van het onderzoek is het aantal respondenten en het doel dat u voor ogen heeft met het uitvoeren van het onderzoek. Daarnaast is er in het huidige tijdperk behoefte aan beknopte vragenlijsten.

Meer weten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend informatief gesprek.

Heldere actie gerichte rapportages

Het meten van een uitkomst is één. Belangrijker is wat er met de uitkomsten gebeurt en met wie deze binnen uw organisatie gedeeld worden.  Onze rapportages zijn duidelijk, helder en onze dashboards geven inzicht in de prioriteiten. Rapportages zijn desgewenst mogelijk tot op het niveau van één enkele medewerker. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid van een gesloten feedback-loop. Indien de klant dit aangeeft (bijvoorbeeld bij een lage score) dan kan er een signaal gegeven en de klant verder opgevolgd worden.

Ook deze website maakt gebruikt van cookies. Ok