Loading...

In 4 vragen achterhalen wat de belangrijkste motieven van uw klanten zijn?

In 4 vragen achterhalen wat de motivatie van uw klant is.

Deze methodiek voldoet aan de noodzaak van korte en beknopte vragenlijsten.

Stap 1: Het onderzoek begint met de eerste vraag over aanbevelen (NPS) of de inspanning (CES) die gepleegd moest worden. Deze 1e vraag kan al opgenomen worden in de uitnodigings e-mail.

Stap 2: Vervolgens wordt de klant gevraagd om een toelichting op het gegeven cijfer.

Stap 3: De klant geeft aan op welke belangrijke drijvers de score en de opmerking betrekking heeft. Daar een ervaring vaak niet is terug te voeren op een enkel aspect bieden we de mogelijkheid dat de klant meerdere items aanklikt in volgorde van belang.  Vervolgens kan een klant op basis van het belang nog een vraag beantwoorden die dieper ingaat op het belangrijkste aspect.

De rapportage

De rapportage is gericht op onderscheid tussen de diverse NPS-groepen. Detractors, Indifferent en Fans of de gekozen CES-score. Op basis hiervan ziet u snel welke drijvers leiden tot fans en welke zorgen voor de detractors.

Ook deze website maakt gebruikt van cookies. Ok